don't know what to do...

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag men vi tar och går igenom allt lite fort då ;P

I helgen var jag somsagt och jobbade både lördag och söndag, riktigt kul var det och jag längtar faktiskt till den 26 då vi förmodligen ska åka till norrtälje och fortsätta jobba eftersom jag tycker det är så himlans kul! =)
Känner verkligen att jag valt rätt linje än så länge och hoppas att det kommer hålla i sig.

Söndag kväll när vi hade kommit hem så åkte jag och camilla till kista där vi kollade lite på julklappar och åt middag, mysigt faktiskt =)
Och sen idag då så var jag med Matte hela dagen, riktigt mysigt det också! =)

Och sist men inte minst till dagens rubrik som ni säkert undrar över..
Ni kanske märkt att jag skrivit att jag vart mycket med Matte på senaste, och faktiskt så mycket att jag fått känslor för honom :$ Och han har det för mig. Men vi är inte tillsammans för jag vet inte om jag e redo för ett förhållande :/
Alltså jag vill ju jätte gärna, men samtidigt vill jag inte att det ska bli som det var med tobbe... :/
Fast ju mer jag tänker på hur det var mellan mig och tobbe så har jag kommit fram till att jag tror inte jag var kär i honom över huvudtagen, utan att det bara var så att jag saknade kärleken och att kunna känna sig älskad(mer än som vän) och saknade alla mysiga stunder och sånt, och när jag hittade det med Tobbe så tror jag att jag fastnade för det och på så sätt trodde att jag hade känslor för honom fast jag egentligen inte hade det. Hängde ni med?? Annars får ni fråga vad fan jag menar..
Men iaf, det är annorlunda nu med Matte, jag känner inte alls lika dant som med Tobbe utan jag känner mycket starkare nu.. Och problemet är att jag inte vet om jag ska bli tsm med Matte eller inte :/ Jag vill ju somsagt men vill heller inte att något ska bli förstört...
Några tipps/förslag eller hjälp tack (a)

Aja ha det bra!
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Chrille

ja man hade ju helt rätt om dig jennifer iaf! Så jävla rätt hade man, du snackar bara massa skit. Har inte behandlat camilla illa på något sätt när man kollar hur du behandlade tobbe

2008-12-22 @ 23:07:50
Jag har talat: Tobbe

Du sa att jag bara ljuger. Undra vem de e som ljuger unga dam.. Bullshit e de enda som kommer ur din mun. Tycker synd om matte att han inte insett hur du egentligen är. Tragiskt.

2008-12-22 @ 23:12:25
Jag har talat: Julia

follow your heart :) <3

2008-12-22 @ 23:33:14
URL: http://juliavonsydow.devote.se
Jag har talat: Chrille

Håller med dig tobbe, fast jag tycker synd om båda två ;P

2008-12-22 @ 23:48:13
Jag har talat: Anonym

känslor och känslor, på fjortisnivå. Ena veckan tillsammans med en tjej. Sen blir han dumpad och veckan därpå nya känslor för en annan, desperat beteende, men ni verkar va lika på de sättet så good luck



2008-12-23 @ 02:29:16
Jag har talat: Anonym

shueyou, såg nyss att du träffat min lilla player. Du kanske såg smsen han skickade till mig ( Linn ) Och Marre min kompis igår. annars borde du lägga märke till att du absolut inte är den enda tjejen för honom, vi e minst tre till... Förlåt att behöva säga såhär men vill inte att fler ska bli sårade på samma sätt som jag blev.. Fick reda på från pea att han knullade sitt ex när han o ja var tillsammans, på pea..

hoppas du iaf tänker lite mer på vad du gör nu , Lycka till!

2008-12-23 @ 07:30:09
URL: http://kingofyou.blogg.se/
Jag har talat: linda

tänk bruden tänk!! finns så många bättre än den lilla skiten

2008-12-23 @ 11:05:29
Jag har talat: Patricia

fan ändra bakgrundstext :p ser inget! aja hursomhelst!



hur gamla e niiI!??!?!? låt jennifer göra vad hon känner för, okej visst snällt och varna henne, alltid bra, men tobbe, for example, Hon ljuger inte? Hon sa att hon -börjar- få känslor. och om hon knappast var kär i dig så ska hon väl inte ha kvar dig -just because- om du förstår, man måste följa vad man känner... och jag tycker.. är man 18 år ska mna vara mogen nog att förstå och stötta än att vara en rent ut sagt, bitch tillbaka för att du är avundsjuk... Och jag menar, om du tkr så illa om jennifer, dra åt ---? :) sluta vara så avis om du tkr så illa om henne och låt henne leva sitt liv.. sluta stalka henne dvs. :D



Drama queen & dagbok i know, menmen ! /pauutryyca :]

2008-12-23 @ 11:48:04
Jag har talat: Nenne

Hej, jennifer storasyster här!

Jag har träffat Tobbe och Jennifer har berättat vad han gjorde som fick henne att dumpa honom. Hon gjorde helt rätt, han verkade ju inte ha alla chips i påsen om man säger så. Han går på en massa konstiga rykten och anklagar henne för saker som absolut inte är sant. Tobbe var en sån person som en del 18-åriga killar är. Omogen, tänker med kuken och är jävligt trångsynt!

Jag antar också att det är Camillas ex som har skrivit anomymt här med ett påstående som; det är inte värre än det jag gjorde mot Camilla. Jo, tyvärr så är det du gjorde mot henne lite värre. Först så säger du en grej (tänker inte säga vad) till Tobbe som du påstår att Camilla ska ha sagt vilket inte alls är sant, detta resulterade i att Tobbe blev mycket mer svartsjuk än vad han redan var. Och sen sättet som du dumpade Camilla på kanske inte är det mest rättvisa och mogna, eller? Så det är bara att du inser det, Du är inte så mycket bättre själv.



Och min åsikt om Matte är, ta det lugnt! Rusa inte in i något och bli ledsen igen.



puss&kram

2008-12-23 @ 12:09:28
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: Camilla

Ooj! Tack allihopa för allt stöd. Tror jag pratar både om mej och Jennifer nu.

Tack Tack å Tack!

2008-12-23 @ 14:25:39
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: .

Jennifer e ju full av skit. Ytlig och falsk

2008-12-23 @ 16:14:50
Jag har talat: Patricia

hmhm, says who? en liten skit som inte vågar stå för vad han/hon säger? yeap. stackars... Jag tror jennifer tar åt sig -> SÅ <- mycket.. :/

2008-12-23 @ 16:24:10
Jag har talat: haha

Bordde hon göra :) Puss

2008-12-23 @ 18:00:10
Jag har talat: patricia

:s hiv..

2008-12-23 @ 18:02:56
Jag har talat: jezzica

Jag vet inte så mycket.. men hjärtat går före hjärnan! Kärleken är blind helt enkelt! /Kramkalas

2008-12-23 @ 20:52:40
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0