dagen som varit ;p

Nu har jag precis ätit en god middag tillsammans med mamma, pappa och sen några av grannarna på landet.
Dom alla åkte presic iväg på hojj-träff så ja blev kvar ensam hemma, ganska så skönt faktiskt =)

I skolan idag så har jag slipat av det sista i mitt bås, målat taket och börjat sätta upp väv vilket är mycket roligare än att bredspackla, men jag har kommit fram till att det kanske är smartare att använda handskarna när man sätter upp väven eftersom det är glasfiberväv för det klia som satan i fingrarna efter annars ;p
Efter skolan åkte jag och camilla till huddinge centrum där hon köpte lite julklappar och jag köpte en julklapp till en av mina systrar och ett rosa tandborstfodral som jag kan ha i väskan men en tandborste i =)

Efter det så satt jag mig på tåget och åkte till jakobsberg där jag sedan gick till min sjukgymnast.
Det började med att hon kände lite på min nacke och masserade lite och sedan satte hon 6 nålar på mig, 2 i nacken, 2 i ansiktet, 1 i handen och 1 i foten.
Sedan fick jag ligga med nålarna i 30 min och gud vad skönt det var, jag höll precis på att somna när Marie(sjukgymnasten) kom tillbaks för att dra ut nålarna.
Men sedan åkte jag hem och åt och nu sitter jag här och skriver. Har precis satt på en kopp kaffe för jag är riktigt trött och riktigt kaffe sugen..
Tyvär går det ju inge bra på tv på måndagar =(  Men ska förmodligen prata med Tobbe i tele så de blir ju bra med det ändå =)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Carmen

god morgon god morgon :D



en vecka har gått och jag har nu lagt upp en ny fredagsfräckis :D

kolla gärna in den ihih :D



kram carmen

2008-12-05 @ 12:37:20
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0