Bio =)

Idag försov jag mig hela 2 timmar :O inte bra det menmen väl i skolan så fick jag och camilla gå upp till skolsyster och göra ett hörsel test typ och klart man hade bra hörsel liksom ;)
I övrigt så gjorde jag inte så mycket i skolan idag, man orkar verkligen inte när det är såhär nära lovet :/
Man vill bara vara ledig nu och kunna göra vad man vill och iaf kunna sova till kanske 11 och inte till 5.. Menmen det är bara att bita ihop =)

Jag har precis kommit hem från stan, var där och tittade på bio med Matte, en killkompis från skolan=)
Vi såg sex drive, en riktigt rolig och bra film tycker jag i alla fall så om ni ska gå på bio så tippsar jag om den =)
Menmen nu ska jag lägga mig i ett skönt bad och sen krypa raka väggen ner i sängen och bara sova! =D
Ha det bäst!
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0