bilder

Bild på mig från när snön låg vit på marken ;) (samma dag som jag ramlade=( hahaha camilla kmr du ihåg!)




Bild på min Tobbe =)


Tobbe och Chrille =)


Kommentra
Jag har talat: Sandra

Vem är den där skiiiiitsnygga killen bredvid Tobbe :O ?!?!?!

2008-12-07 @ 22:34:12
Jag har talat: Camilla

Klart jag kommer ihåg, de är inget man glömer direkt! Första dagen snön kom till Stockholm!!

Söta små killar där min å din ;)

Kraam

2008-12-08 @ 14:53:18
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Camilla

Ja men precis, du har massa underbara vänner och Tobbs!

Tack så mycket!! Mamma är duktig hon! :)

Kraam

2008-12-08 @ 15:01:12
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: jonna

Äntligen killarna framifrån. Klart godkända från min sida. Gillar att läsa om min bonusdotter, för då vet jag lite mer om vad Camilla tänker mm. Må så gott o njut vidare i helgen av kärleken.

2008-12-10 @ 20:57:02

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0