veckan som varit,

Nu på senaste har jag varken haft tid eller energi till att skriva eller sitta vid datan. Senaste veckan har jag typ suttit vid datan samanlagt 1 timme. Så ni får vänja er med att ag skriver ganska lite nu, men sen kommer förmodligen en period där ja skriver som attan igen.
Den här veckasn har jag iaf bott hos camilla, vi va själva hela veckan, riktigt skönt faktiskt. Så vi var väll med kompisar, hade filmkvällar och lite så.
Jag har precis kommit hem från Jessica, min syster som är frisör, jag färgade håret, samma färg som jag hade innan för under sommaren hade jag fått utväxt och håret ade blekts en aning. Just nu är färgen lite stark men efter 2-3 tvättar så blir det perfekt =)
Jag och camilla ska snart provåka till Sågbäcks gymnasium för att titta hur långt tid det tar och så att vi vet hur man åker, så vi ointe står där på onsdag, första dan i nya skolan och inte hittar vägen och kommer försent. Det vore lite pinsamt liksom ;)
Aja nu ska jag platta håret och slänga på lite smink men vi hörs puss<33

Kommentra
Jag har talat: Jonna

Tack för att ni städade o diskade så snyggt hemma. Det uppskattades må du tro! Hoppas du e nöjd med färgen i håret o att ni kommer att trivas i skolan. Må så gott

2008-08-19 @ 11:42:05

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0