SKola+knäont

Nu har jag lite tid över så tänkte skriv alite om dagen =)
Det började med att jag och camilla höll på att komma sent för att vårat tåg fick något fel så dom var tvugna att byta ut tåget och på grund av det så missade vi våran buss i huddinge men som tur var så var våran lärare Lennart några minuter försenad så det var ju lite bra :)
Sen hade vi typ upprop och pratade lite och efter det så fick vi våra tillfälliga verktygslådor men lite begagnade saker vi kan använda nu i början, för om 4-5 veckor så kommer vi få helt egna splitternya saker vi kan använda=)
Sen skulle vi ju egentligen ha fått våra målarbyxor idag men dom har blivit försenade *suck* Jag kände på mig att något sånt skulle hända. men jag hoppas vi får dom imorgon och om vi inte får det så ska vi bara täcka över våra golv i båsen vi fått i skolan som vi ska arbeta i. Och när vi gjort det ska vi prata om lite olika saker men om vi fått byxorna så skulle vi troligtvis börja riva bort dom gamla tapeterna och skrapa bort gammal färg wie!
Det känns iaf som att man är påväg någonstans i livet nu :)

Idag gjorde vi även ett matte test för att läraren ska ha chans att se vilken nivå vi ligger på och det kändes lite sådär, eftersom jag inte har hållt på med matte på ca 3 månader nu så var ju hjärnan inte riktigt igång för det.
Men jag svarade i alla fall på alla uppgifter utom två så :)

Sen en sak till som inte är så rolig.. För ca 3 år sen tror jag det var så visade det sig att jag hade knä problem och vi gick och undersökte det men inget behövdes göras åt det utan det skulle gå bort av sig själv om jag undvek vissa saker och visst det gjorde det. Efter 2 år var allt bra och det va bra i ca 1 år tills jag föll ner för trappan här hemma och slog i knät i flera av trappstegen. Knät blev aldeles blått och svullet och det gjorde ont i några veckor men sen så var det ganska så bra igen förutom att det va lite ömt och så. Men nu har det börjat knasa igen :/ Jag kan helt plötsligt få jätte ont i knät och det är värre nu än vad det var under dom där 2 åren men knä problem. Så det kan hända att en liten ben/brosk bit gått sönder i knät så man måste plocka ut den lilla biten från knät under en operation. Så jag ska vänta några veckor och om inte knät blir bättre så måste vi beställa tid för en röntgen så det är jag lite nervös för faktiskt. Jag tycker inte om knän över huvudtaget, tycker det är obehagligt när folk håller på med knäskålarna och sånt..
menmen det är bara hoppas på det bästa, eller så kan man ju alltid hoppas på att det är en liten benbit löst också för då vet man vad det är och man vet hur man ska göra det bra så.
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0