Skit match!

Asså såg ni matchen?? Hammarby-aik?? Slutade 2-2 men de e fan sjukt!!
Hammarby borde få avdrag för dom kastade in kravaller på planen och startade bråk!! Hur fan kunde dom bara avbryta matchen i 15 min för det!!! Hammarby e så jääävla omogona, som gör sånt bara för aik skjuter in 2-1!!
Man blev ju sjukt arg på de och sen gör hammarby mål och dom hade ju fan nästan öppet mål!! vart var alla andra aik spelare då?? det var ju typ 1-2 vid målet och sen målvkten men ingen annan!!
SJuuuuuuuuukt!
Hade jag vart där hade jag lackat satan!! värre än vad jag gör nu!!
ååååååååh så jävla irriterad! och nu är alla hammarbyare så jävla malliga! Lägg ner attityden och väx upp!!!


(var tvungen att skriva av mig lite!)
godnatt!

Kommentra
Jag har talat: Anonym

du har rätt aik skulle vinna på riktig men den jävla domarn som förstörde allt domar jävel

2008-09-04 @ 15:55:24

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0