NRJ ikväll=)

I torsdags när jag kom hem från skolan så var jag ganska så trött så jag tänkte att ikväll tar jag en lugn kväll bara så jag gick och tvättade bort sminket och satte upp håret i en slarvig toffs och lägger mig i soffan och tittat lite på tv, (top model såklart tihi)
Men efter ett tag så börjar jag smsa lite med Christian och det slutar med att jag ska till sumpan och träffa Ville och Christian eftersom det var en stor kräftskiva där som det är varje år, så det vara bara att sminka sig och fixa håret igen..
Jag messade camilla och sa att hon också skulle med så =)
Jag hade lite tur för jeanette skulle ut och övningsköra med pappa så dom släppte av mig på stationen i sumpan.
SÅ mötte jag Christian och Ville och sen mötte vi upp camilla, vi åkte till en pizzeria där killarna käkade och jag och camilla fick värsta skratt anfallen. På kvällen sov jag hos camilla för jag orkade inte åka hem och vi går ju i samma klass så.
Men Fredaen var riktigt onödig, Det började med att jag vaknade med halsont och det blev bara värre under dagen, Och vi åkte till skolan som tar ca 1 timme från camilla och sen va vi i skolan i MAX 45 min och sen slutade vi :O Så då var det bara åka hem igen.. Jag skulle egentligen till landet och fira min födelsedag i efterskott men det va så dåligt väder så vi gjorde det hemma istället. Vi firade den med mina gudföräldrar och deras barn, vi firade även en av deras barn Sofie i efterskott =)
Jag fick 1 tallrik till min servic som ja samlar på, sen en pyjamas och ett jätte fint ljus. Men eftersom jag inte mådde så bra pga förkylning så var kvällen inte så lyckad ändå menmen. Jag gick och ja mig vid halv 12 då gästerna fortfarande var kvar. Innan jag gick och la mig tog jag 1 treo, 3 c-vitaminer och sen fick jag svälja aloevera SALVA!! usch vad äkcligt det var men de hjälper faktiskt. Och tidigare på kvällen så drack jag äkcligt mynta te som är bra för halsen så idag när jag vaknade e halsen lite bättre fakitkst. och idag och jag slavt salva druckigt äkcligt te och druckigt C-vitamin, allt för att bli frisk så fort som möjligt,
Och egentligen så ska man ju vara hemma och vila men det orkar jag inte!! Så ikväll ska jag på NRJ! =) Jag ska iaf dit och kolla hur länge jag orkar stanna, det e ju bara att åka hem om jag inte orkar med det. Så har precis fixat mig och ska väll åka snart =)

Måste bara säga en sak! Det var inget i knät som behövde operration så det är en knäskada som måste tränas bort! suck den kan ju sitta i, i flera år!! Så nu ska jag börja hos sjukgymnast igen! För 4:de gången! Först va de knät sen ryggen sen huvudet och nu knät igen. Men det är ju av smällen från när jag ramlade i trappan som skadan uppstått för att muskler och sånt fick sig en rejäl smäll då.. Menmen det kunde varit värre.

Aja hejdå puuuuss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0