Lång kväll.

Jag åkte in till NRJ i kungsan idag och på sationen så mötte jag camilla =) Vi drog till donken eftersom camilla skulle äta och medans hon åt så kom det några killar som typ bodde i enköping som vi började snacka med och dom fick min playahead så dom skulle skriva till mig sen, men får ju se om dom gör de haha!
Sen gick vi till kungsan till scenen men där stod vi bara i några minuter och sen gick vi iväg till niklas och hans vänner som satt nere vid strömmen. Vi satt med dom ett tag och sen följde 3 st av dom med och köpte en kaffe på seven eleven.
Vi gick runt lite och efter ett tag så skilldes vi åt, och då gick jag och camilla och träffade bob som också var i Kungsan. Det var fett länge sen man såg honom och fan vad han har förändrats =) Men han såg bra ut ju tihi =)
Han och hans kompis skulle typ hem så vi gick med dom till Tunnelbanan och sedan gick vi vidare till pendeln och åkte hem till camilla.
Men vi kände oss fortfarande inte trötta för att gå och lägga sig så vi ringde hampus och nicke så dom kom ut lite, fast det var inte så spec nödvändigt eftersom vi knappt pratade och dom skulle dra typ på en gång.. Men sen så gick jag och camilla hem till Nicke iaf för han hade några kompisar hemma hos sig. Där stannade vi en liten stund sen gick vi ut och pratade och lullade runt lite tills vi sedan gick hem.
Nu är klockan snart halv 4 och jag är väldigt trött så ska typ gå och sussa lite fast jag skulle fan behöva nässpray men det finns ingen *suck*
menmen godnatt allesammans!
puuuuss<333

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0