Kräftskiva =)

Nu ska jag och Julia snart åka ner till Ica centrum där en som heter Anna som är våran granne på landet ska plocka upp oss och skjutsa oss till landet.
Vi ska nämligen fiska kräftor ikväll =) Jag har aldrig gjort det så det ska bli ganska så spännande =) och sen på lördag så ska vi ha kräftskiva. Mums!

Igår kväll så var jag och Julia hemma hos Alex =) Vi kollade på tv och jag somnade medans julia höll på med mitt hår tihi=)
Jag glömde mitt paraply där så jag får väll åka till honom här någon dag och hämta det.
Menmen nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska jag packa resten och sedan måste vi åka men jag skriver mera på söndag pusspuss
<33


Kommentra
Jag har talat: Camilla

Jaha! Va kul det låter. Då ses vi på söndag då =)

Pusss

2008-08-08 @ 21:09:51
URL: http://camilla buhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0