helgen med mera.

I helgen fiskade jag ju somsagt kräftor och sen hade vi kräftskiva, det var skit kul och gott ;) vi fick ca 20kräftor men sen hade vi köpt några också.
Det här var första året man fick fiska kräftor i våran sjö eftersom vi har planterat in dom.
Jag kommer lägga in bilder senare men det honner jag inte riktigt nu =)

Igår så rev jag ner alla mina tapeter, men hjälp från julia=D så nu har jag inga gräsliga tapeter längre. Och ärligt talat så är mitt rum finare utan tapeter än med hahah. Men vi ska ju måla om där och sen ska vi riva golvet så jag får trägolv =)
Men när vi åkte från camilla igår så va vi hungriga så skulle vi ta ngt från automaterna på stationen och så såg vi att bilarna var halft ute så vi tog en sån och då fick vi 2 st samtidigt och sen tog vi en kexchoklad och där fick vi också två på samma gång. Snacka flyt ;) hahha.

Idag fyller faktiskt Camilla år!! SÅ jagf tycker alla ska gå in i hennes blogg camillabuhl.blogg.se och Gratta henne!! Gör det nu nu nu!!
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0