Hej allihoppa! =)

Nu är jag hemma idag bara och sen imorgon på morgonen så åker jag tillbaks till landet =) Ni kanske tänker fan vad onödigt men onej, jag ska nämligen äta middag och ha mysigt med min äldsta syster Jessica idag, det är därför jag åkte hem =)

På landet har jag faktiskt haft det bra och roligt, men det beror ju på att min underbara Victoria är där =) Fyfan vad kul vi haft asså, tror aldrig jag skrattat så jävla mycket!! Älskar dig victoria =)
Vi träffade 3 st killar där Hampus, Jonas och Erik som vi badar med på dagarna och i förregår så bastade vi även men erik och jonas. Riktigt kul faktiskt =)
Annars så bara badar vi och solar. Och vet ni igår köpte jag glass av glassbilen, det var fan typ första gången på 10 år om inte mer haha! Men det är typ 30 grader i skuggan där varje dag så då måste man ha isglass!!
En sak som är jätte jobbigt är att jag får exem av solen som kliar!! så vissa dagar måste jag bada i linne för att skydda mig lite från solen, jobbigtjobbigt.
Aja nu ska jag dricka en stor kopp kaffe och sen fixa lite saker =)
pusspuss<33 hoppas alla har det toppen =)

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Låter jätte bra å mysigt det!

Vi ses snart saknar dej!

Pusss

2008-08-01 @ 22:30:16
URL: http://camilla buhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0