Godnatt!

Idag var det skola igen då, gick upp vig 5 och gjorde mig iordning. Och jag måste bara säga faan vad folk glor när man går i målar byxor. Bara för man är tjej shit asså. Menmen ;p
Jag och camilla rev klart alla tapeter i mitt rum och några andra i klassen fick riva i hennes rum för att vi skulle hinna.
Jag slutade innan 2, vet inte exakt när men då åkte jag iaf hem och kollade lite på TV.
Jag har börjat följa top model har jag märkt för jag kan inte missa ett avsnitt haha.

Nyss har jag beställt lite saker från H&M och jag kanske även ska beställa sängkläder från ellos men vi får se hur det blir med det.
Imorgon ska jag ju till ortopeden och kolla mitt knä så jag ska faktiskt sova redan nu för jag är väldigt trött.
Så godnatt puss<33 

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0