Förlåt älsklingar <3

Ja som sagt förlåt,förlåt och förlåt. Att jag varit så dålig på att skriva men jag har bara inte orkat. Men vi börjar med lördagen då =)
Det var ju fest på landet där och FAAAAAN vad kul vi hade asså!! Victoria har alla roliga bilder på när vi dansar så jag får lägga in bilder lite senare, men jag julia och victoria ägde ju hela stället iaf hahah!
Sen på söndagen så åkte vi hem och hemma gjorde jag inte så mycket, och på måndagen slappade jag också bara mest. Men igår så var jag ute med massa kompisar och kompisars kompisar =) Skit trevligt hade vi =) eller iaf jag haha!
Förutom 1 liten tråkig sak. ALLT mitt smink blev stulet =( Och det va liksom smink för över 1000 kr!! Jag som ville ha mina penar till något roligt, nu blir det ju bara till att köpa nytt smink. Så var jag iväg och köpte det viktigaste alltså, Mascara, foundation, rouge, eye-liner, ögonskugga och rouge borste. Och det gick på 500 kr. Fatta att då var det ändå bara grunderna sen ska man ju ha fest smink och massa sånt!! Och plus att båda mina ögonfransböjare försvan och en av dom var med värme så den kostade 100 spän och var bara ngr veckor gammal :/ Blir så jävla arg. Kan man inte låta andra saker vara?? Det är alltså någon som gått och rotat i min väska! Vad är det för stil!!! Sen hade ja ju alla olika sminkborstar och parfym och åååh ju mer jag tänker på det destu fler saker kommer jag på och destu med argare blir jag! Är så less på att man inte kan lita på folk!  Och smink som e så förbannat dyrt!!! Ibland skulle det vara lättare att vara kille alltså, Ni killar förstår inte hur bra ni har det haha!
Aja men annars var resten av kvällen helt underbar =)
Och idag har ja inte gjort något mer. Imorgon ska jag förmodligen shoppa med min mamma och sen på kvällen vara med Bob.
På fredag så ska jag fiska kräftor för första gången i mitt liv så det ska bli lite spännande =)
puss<33

Skojjbild på mig från festen på landet =) kolla ruffset haha!

 puss!!! =)<33

 sötnosar =)

 Lite vals med julia innan bandet kom haha!

 Och sist med inte minst lilla jag igen=)

Kommentra
Jag har talat: Jonna

Ärligt min bonusdotter du behöver inget spackel. Bara så du vet! Men jag fattar du blev sne o skitförbannad. Låt bli andras grejor fattar du tjuvjävel!

2008-08-07 @ 09:43:57
Jag har talat: Camilla

Va söta bilder på dej gumman =)

2008-08-08 @ 21:11:56
URL: http://camilla buhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0