En bit påväg.

Idah försvo jag mig i hela 45 minuter, jag skulle gå upp klockan 5 men vaknade itne förens kvart i 6 och då hade ja 45 min på mig att göra mig iordning och snacka om att jag fick stressa!! Men jag hann ändå som tur var =)

I skolan fick vi våra målarbyxor =D och sen började vi att täcka över golvet och båsen vi jobbar i, med papper. Sedan hade vi lunch och efter det började det roliga med jobbiga! Att riva ner alla gammla tapeter. Man ska egentligen Jobba 2 och 2 men camilla fick gå hem idag så jag fick jobba själv så jag han bara lite mer än hälften i mitt bås. Men Niklas och Alexander tror jag det var, dom han med 1 och ett halvt bås så imorgon när dom gjort klart det sista i deras bås så kanske dom skulle komma och hjälpa mig och camilla så det går fortare eftersom vi ligger efter redan nu (a)
Att riva var ganska jobbigt eftersom tapeterna som sitter upp har ju inte suttit så länge så tapeterna sitter gansla hårt och man måste se till att dra i glasfiber duken som sitter mot väggen annars är de omöjligt. menmen det går =)

Nu har jag iaf fått en tid hos läkaren för mitt knä så på torsdag klockan 08.20 så ska jag vara där, så önska mig lycka till nu (a)
Och ska jag vara ärlig nu så hoppas jag på att det är att de ligger en bit löst eller något som man kan gå in och plocka bort så får de vara lite ömt i några veckor och sen gå över. För hellre det än att det är ett problem som håller i, i flera år.
puss<33

 
(P.S Family guy är ett sjukt stört program!!!!haha!)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0