Valborg =D

Aa idag så är de valborg som sagt men för mig är de inte bara valborg utan det är även min bästis Julias fördelsedag :D Så ska fira hennes 16 årsdag :)
Men jag tänkte faktiskt börja med att berätta om gårdagen :)
Olle Waller från fråga olle va ju i våran skola och om ja ska beskriva honom med ett ord så är de riktigt skön snubbe! haha skojjar inte alltså inte nog med att han verkligen kan sin sak och kan prata seriöst så har han världens humor ;p han skulle kunna bli standup komiker fan haha ;)
Efter skolan så åkte jag till solna för att leta present till Julia, jag viste redan vad jag skulle ha men frågan var ju bara vart det fanns ;) Tänker inte skriva vad det är än iaf för Julia är inne och läser min blogg lite då och då och de vore ju ingen överraskning. Jag gick iaf i hela solna, hela hallonbergen och sen hela kista innan ja hittade det :)
Ja sen när ja kom hem så tänkte ja fan va hungrig jag börjar bli så började ja tänka efter vad jag ätit idag och vet ni jag hade glömt bort att äta hahaha så duktig e jag ;)  så då åt jag min middag kl 10 på kvällen och jag åt lac och potatis mums :)

Idag har jag och Julia vart och handlat dricka och chips tills ikväll och nu måste jag faktiskt göra klart resten av mig för jag måste ta moppen härifrån om 15 min haha ;) menmen får skynda mig så gott det går iaf så får jag skriva mer imorgon eller i kväll :)
puss<33 ha en världs bäst valborg nu :)<3

Kommentra
Jag har talat: julia

tack för en underbar kväll älskling! :)

2008-05-01 @ 15:21:26
URL: http://juliavonsydow.devote.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0