Trött liten tjej :)

Ja de är precis vad jag är trött haha!
Har städat och gjort jätte fint i akvariet nu och peutor (uttalas pjåtor) ser verkligen ut att trivas nu :)
Bytte även byrån som den stod på så nu passar de ännu bättre ihop med mitt rum och allt sicken tur va haha :)
Som sagt ja var ju hos sjukgymnasten idag och självklart fick ja massage, såååå skönt!
Vet ni en till sak jag ska börja med Akupunktur, för er som inte vet vad det är så är de när man sätter nålar på olika ställen på kroppen så musklerna ska slappna av typ och därmed kan t.ex. spänningshuvudvärk försvinna vilket min sjukgymnast tror att jag har. Så idag fick jag prova att ha en nål i bara för att känna hur de kändes, och det kändes inte så mycket så på måndag ska ja börja med de då och sen ska ja göra det två gånger i veckan i 5 veckor.
Guud så ja hoppas att de ska hjälpa nu! Att ha ont i huvudet nästan varje dag i ett halvår är verkligen inte kul de kan ja lova! När inte ens tabletter hjälper så är de ännu värre! :O
Jaja slutpratat om tråkigheter haha.
Till middag åt jag grillat gött med klyftpotatis, halomiost och bearnaisås (vet inte hur de stavas hahaha!)
De va iaf såååå gott:) men som alltid när pappa lagar mat :)
aja nu får ja sluta skriva puss<33

Kommentra
Jag har talat: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha en bra fredag!

2008-04-11 @ 23:31:13
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Jag har talat: Jossan

Ha en trevlig kväll, :)

2008-04-11 @ 23:35:57
URL: http://thjossan.blogg.se
Jag har talat: LinnéaK

Åh, tack så jätte mkt :D:D
Ha det fint!

2008-04-11 @ 23:37:44
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0