tråkig dag!

Usch den här dan var verkligen inte kul ;p Har haft ont i huvet sen klockan 12 imorse. Värktabletter är ingen ide för mig att ta för dom hjälper ändå inte. Har ont i huvudet typ varje dag och har haft så i ett halvår så de e väldigt jobbigt. Har gått till läkare en längre tid nu för att försöka hitta ett fel men dom hittar inget. På måndag ska ja börja gå hos en sjukgymnast igen för att kolla om de hjälper något.
Men iaf tillbaks till dagen haha ;p Ja jag pluggade ju lite där efter förra inlägget, kul va de då inte men de behövdes. Så nu e de bara några till saker som ja behöver lära mig. Ja sen så tvättade ja ju för fullt och han nästan få klart allt så ja har bara en maskin kvar att tvätta imorgon :)
Till middag åt vi grillat kött med potatisklyftor och sås :) jätte gott va de:) fast de e nästan alltid gott när pappa lagar mat :)
Men eftermiddan kollade ja tv och satt vi datan lite och huvudvärken va såklart fortfarande kvar, så jag gick och la mig i ett varmt och skönt bad med jordgubbs lukt :) Ja huvudvärken blev väll lite bättre men den e fortfarande kvar, så ska snart krypa ner i min sköna säng och sova lite så ska jag upp imorgon och ta en promenad om de e fint väder vill säga :)
menmen godnatt :) <33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0