Tack för hjälpen =)

A somsagt tack för hjälpen allihopa jätte snällt av er att ägna er dyrbara tid för att hjälpa mig att bestämma hur ja ska se ut i sommar haha!
Ja så nu har jag bestämt mig då, de blir den bikinin som var längst till vänster och de blir i den färgen också så ja inte riskerar att den blir genomskinlig :)
Överdelen och undedelen kostade bara 99 kr styck vilket jag tyckte va ett väldigt bra pris så de fick bli en strandklänning till också och den kostade bara 179 så de känns som e bra fynd. Till strandklänningen ska ja även köpa ett vitt flätat skärp på H&M eller något annat billigt ställe så den inte blir så rak och enformig.

image4image5

Jag kan väll passa på att berätta lite om dagen också.
Fast aa det har ju inte hänt så mycket sen ja skrev sist, förutom att min syster är på besök och ska sova här i natt :)
Pappa håller på att gör tacos åt oss, mumms så gott haha eller va tycker ni ;) Det är i alla fall min favorit rätt.
Jag har väll inte gjort så mycket mer sen, eller jo ja har pluggat vilket är tråååkigt.
Nej men nu ropar pappa att de e mat så pusspuss<33

Kommentra
Jag har talat: Sara

Vilken fin klänning!

2008-04-06 @ 22:52:04
URL: http://bysara.blogg.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0