söndag.

Imorse hade ja ju tänk att gå upp klockan 11 för att kunna sova sen ikväll, men när väckarklockan ringde va ja så jävla trött så jag bestämde mig för att sova en timme till istället. så jag gick upp vid 12 och gjorde mig iordning, tog hand om den sista tvätten och tro de eller ej jag åt frukost vilket jag typ aldrig gör haha :)
Men iaf sen vid 13 så gick jag ut på en låååång promenad. ja var ute och gick i ca 1 och en halv timme :) Rekord för mig iaf som nästan aldrig är ute och går :) men ja tror ja ska börja göra det oftare:) de va faktiskt skönt att gå lite och lyssna på musik och bara tänka och rensa tankarna på allt :) när ja kom till vattnet så fick jag världens lust att hoppa i och ta ett dopp men ja hade ju ingen handduk så jag hoppade över det :)
Men dan innan valborg så ska jag och jasmine åka och bada =D det har vi gjort dom två senaste åren så de har blivit som en tradition :) De e ju jävligt kallt fast också uppfriskande :)
Menmen nu sitter jag iaf här med en stor kopp kaffe som jag gjort mig förtjänt av :)
Och snart ska ja hoppa in i duschen.
ha de bra pusspuss <33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0