Skola igen :(

Usch kan de inte bara vara helg hela tiden det är ju såå skönt, slippa skolan och allt :)
Ja idag började skolan igen då efter helgen, jag skulle egentligen börja kl 8.40 men ja skulle till sjukgymnasten klockan 8 imorse så jag fick hoppas över första lektionen :) Först tänkte ja fan va jobbigt nu får jag inte sova en halvtimme extra som jag alltid får på måndagar. men vet ni de va såå värt att gå upp en halvtimme tidigare för att åka till sjukgymnasten för ja fick en rygg och nack massage där och gud så skönt de va. Tänk att få börja varje morgon på de viset då skulle ju allt bli så mycket roligare.
Ja men när ja väl kom till skolan då så hade vi no och vi skulle typ labba eller något alltså vi skulle slå tärningar och sen skriva in i en tabell och så haha! Ja jag va ju då med tim och sebbe och att jobba med dom är som att sitta och plugga i en bergodal bana a alltså omöjligt ;)
Så de blev väll mest bara flum av den lektionen trots att man försökte vara lite social.
Efter no:n så va de bara att åka hem för vi hade 2 timmars hål såå skönt.
När ja kom hem så drog jag ut och joggade en liten vända, somsagt man måste vara redo för beachen 08 haha!
Sen käkade jag makaroner, dushade och klädde på mig och sedan var de bara att dra tillbaks till skolan.
De blev inte mycket gjort i skolan sen heller haha mest flumm och sånt, kände verkligen inte för att jobba med något idag.
Men efter skolan åkte ja till karolinska och hälsade på X a vi kallar personen för X för att den inte vill att de ska komma ut vilket jag har full förståelse för :)
Ja jag va väll på sjukhuset från 4 tiden och åkte väll hem vid halv 8 så några timmar blev de ju, vi åt middag käkade glass och gick runt och vi pratade om allt mellan himmel och jord :) så mysigt att va där och bara prata och umgås med X och bara ta de lugnt.
Nu har ja precis kommit hem då och guud så trött ja e i benen efter en så lång dag, det nästan verker i hela benen tihi ;)  tänk då på att jag gått hela dagen + att jag vart ute och joggat också :)
Ja nu ska ja plugga lite eftersom ja har två stycken NO prov på onsdag, ett i kemi och ett i fysik, jobbigt jobbit, men som sagt sånt e livet.
Jag har ju hitils bara lagt upp en bild på mig själv så jag passar på att lägga upp en till.
puss ha det bäst :) <33

image7


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0