Saknar min solstråle

image13Igår kväll så va ja så jävla trött fast ja ville ändå inte sova så jag gick in i mitt rum och    tände alla ljus och sen låg jag bara på sängen med ljusen tända och bara tänkte, vet ni hur mysigt de va, alla borde få ha lite tid för sig själv minst en gång per dag för de är så himla svårt att hitta den lilla tiden eftersom de finns så mycket som man måste göra.
Idag så har jag inte gjort så mycker förutom att ändra om utseendet lite på min blogg,  blev ganska så nöjd faktiskt men det finns några saker som skulle kunna piffas till.
Men somsagt jag är nybörjare här, har bara vart bloggare i en vecka så jag har ju lite kvar att lära mig somsagt. Ni måste ju iaf hålla med om att bloggen är lite fin iaf för att bara vara ca 1 vecka gammal?

Aja min syster fyller 18 på måndag och då kommer sjäkten hit och guud så ja längtar efter min minsta kusin. Jag brukar sitta barvakt åt henne men nu så har ja inte gjort det på jääätte länge så ny saknar jag henne såå mycket hon är min lilla solstråle :) image14
Men iaf så idag ska min syster ha några tjejkompisar här på tjejmiddag så hon håller på att duka och är alldeles uppspelt verkar de som medans jag sitter här och tar det lugt haha!
Mamma bakar bullar så de doftar bullar i hela huset och mums så gott de luktar.
Mormor kommer hit och ska fika idag en snabis och när hon kommer så ska vi äta bullar och dricka kaffe så ja längtar ju en aning hahah ;)
Fast jag tycker inte om att vara onyttig när msn snart ska byta ut kläderna mot bikinin. Man vill ju helst inte se ut som ett bowlingklot eller något i sommar eller hur? ;)
Ikväll då får väll se om ja blir hemma eller om ja ringer ngr som kommer ut och hittar på något. När jag tänker på saken så har jag inte varit men någon på helgen och gjort något riktigt kul, konstigt egentligen jag som nästan aldrig är hemma på helgerna. Men ja måste ju erkänna att de har varit väldigt skönt att vara hemma och bara tagit de lugnt.

Från de ena till de andra, jag pratade med camilla i tele här om dan och vi började prata om att flytta och att vi ska flytta tillsammans och vet nu hur mycket ja längtar tills jag får en lägenhet och kan flytta, det ända som ja itne har liksom är typ pengar. Jag har ju alla kunskaper man behöver jag kan ju laga mat, jag kan städa och framförallt jag tvättar redan mina egna kläder.
Men jag har tänkt lite och ja tror att ja kommer bo kvar hemma tills ja gått ut gymnasiet men sen inte en sekund längre haha! Det är ungefär då ja tänkt skaffa barn också. Helst av allt skulle ja vilja ha en liten unge nu för jag älskar barn sååå mycket. Men om ja skaffade det nu tror ja de skulle bli massa krångel eftersom ja inte har något jobb och isåfall skulle ja behöva hoppa av skolan och aa ni vet fortsättningen.
Menmen nu ska ja ta och sminka mig lite så ja slipper se ut som ett mongo haha ;p
puss<333


Kommentra
Jag har talat: jonna - en sån där ung mamma

javisst, skitirriterande!

2008-04-12 @ 18:31:23
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0