Olle Waller från fråga olle!

Ja jag kan väll börja berätta om dagen :)
Började kl 8:05 men no jag var ensam i hela klassrummet med endast våran lärare haha de kändes lite som man va pluggis hahahaha men sen kom kompisarna efter ca 5 min som tur var ;)
Ja dagen rullade på som vanligt och på håltimmen gick jag och Julia hem till henne. Vi pratade mycket men om vad tänker jag faktiskt inte säga :)
Sista lektionen hade vi elevens val då jag och jasmine sjunger i ett band, just nu kör vi låten Ray av millencollin, det går faktiskt rätt så bra fast kanske inte idag hahaha, de gäller ju att folk kan texten haha*host*host* jasmine :P hahah fast ja vet själv hur de e när man får värsta hjärnsläppen och inte vet när man ska sjunga vad, men de löste ju sig tillslut ;) Vi stör oss bara på att vi fått en ny lärare där för han ändrar bara om hela tiden i vår låt, det är skit irriterande så de känns som vi inte kommer bli klara till konserten :/
Efter skolan så ringde ja mamma för hon skulle ställa på moppen så vi kan börja betala för väg försäkringen till moppen så ja kan börja köra igen men de slutade med att vi typ bråkade eller tjaffsade. Så jag och jasmine drog till kista och kollade lite i butiker så jag slapp vara hemma när mamma kom hem för de orkade ja inte.
Sen va de ju mysigt att vara med jasmine, de va länge sen hon och jag var ensamna.
Jaja nu sitter jag ju här med en stor kopp kaffe och skriver.

Aa nu kanske ni undrar vad de ja nyss skrev hade med rubriken att göra haha jag kommer till det nu image50:)
Ni vet Olle Waller från fråga Olle? :)
Han kommer till min skola nästa tisdag för att ha en föreläsning för oss, fatta kul haha!
Så känn er avundsjuka va;)
image51



Jaja nu har jag inte så mycket mer att skriva och snart är det ju Desperate housewives på 5 och de e klar man ska kolla på det, så ska väll dricka upp mitt kaffe gå och lägga mig i sängen och kolla eller något så pusspuss<3
Btw imorgon ska ja ha Muntligt nationellt prov i matte så önska mig lycka till (a) haha
<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0