Ny vecka nya tag :)

Idag började jag skolan kl 8:40 med klassråd då vi äben kom fram till vilket skoltröja vi ska ha och vi simage44ka ha en som de står  'vi är såå tajta' på och så är de en bild på två flodhästar som sätter på varandra haha ;)
Aa sen hade vi no och efter det hade vi två timmars hål så jag och Julia åkte hem till mig för att äta lunch :)
Lunchen fick bli en lite variant av man tager vad man haver liksom haha! Så vi åt pommes med kycklingkubba och wookade grönsaker, sen till efterrätt så åt vi mandeltårta så de va ju garanterat mycket bättre än skolmaten iaf :)
Vi kollade även på the voice tv och gud så fula alla musikviodeor är man blir så irriterad framförallt petters musikvideor usch alltså! ;)


Efter skolan så hade ja tid hos sjukgymnasten klockan 15.00 så jag åkte dit då och fick akupunktur och gud höll på att somna igen de e så skönt att bara ligga när och ta det lugnt!! :) Jag hade 9 nålar image48denhär image45gången :)
Och en till fantastisk grej jag har itne haft on ti huvet på ca 4 dagar :O det är fantastiskt skönt så det verkar som akupunkturen hjälper, det kanske är precis som min sjukgymnast säger att min huvudvärk har laggt sig som en ond cirkel så kroppen har vant sig vid att ha huvudvärk som att de skulle vara en vana och därför får ja ont i huvudet varje dag och de va därför vi skulle bryta det med akupunktur.
Jaja efter sjukgymnasten så gick jag till jakan för att kolla om axara hade vita långa hanskar till balen och visst hade dom det :) Så jag köpe handskarna och även en tiara från glitter så nu har jag det mesta till balen och de känns så skönt att ha nästan allt avklarat.Jag lägger in bilder på ungefär hur jag kommer se ut på balen som ett litet smakprov fast då har ja ju inte frisyren helt rätt och sminket ska vara mycket finare så :)


Senare kom mamma och pappa hem och lite efter det så åkte vi till några kompisar till familjen
för att en i deras familj fyllde år.
Vi fikade och pratade lite där och sen va klockan fram emot halv tio och då ville ja åka hem så de gjorde vi och nu sitter ja här och skriver blogg klockan halv 12 haha så ja ska faktiskt göra mig klar för kvällen så ska jag gå och lägga mig sen :)
pusspuss sov så gott och kommentera gärna :D <333

Kommentra
Jag har talat: julia

fin du var i klänningen gumman,
men bilden på mej är ful ;d

2008-04-22 @ 18:52:26
Jag har talat: Jennifer

Tack älskling :)
nej du är alltid lika söt :)

2008-04-22 @ 20:52:02

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0