ny dag nya tag haha ;)

Kan ju börja berätta om igår.
Jag åkte och mötte Adam på stationen där vi skulle hyra film och köpa lite gott, när ja klev på bussen här vid våran busshålls plats vem sitter där jo Alex :)
Gud va länge sen de va man träffade honom så vi får väll hitta på ngt ngn dag antar jag, Trots att han fortfarande kallar mig blondin och blåst :@ hahahah ;)
Jaja sen kom jag till jakan där ja mötte adam som jag inte träffat på SJUKT länge.
Vi gick och hyrde två filmer The eye och evil eye haha ;p The eye tyckte ja var bra :) det är den som går på bio nu fast på engelska och den vi såg va typ japansk eller ngt :) Evil eye vet ja däremot inte om ha tkt så mycket om jag tyckte mest den var störd faktiskt och på baksidan stog de typ att den skulle lika the shining av steven king HA-Ha in my as att den gjorde :P
Vi köpte chips och läsk också eller vi och vi, Adam betaldade det så underbart snäll som han är :)
Jag åkte hem till mig och han åkte till sig för att hämta sin moppe sen kom han till mig och då kollade vi på tv the simpsons om ja inte mins fel.
Adam kom såklart på att han var godissugen så vi åkte ner till ica med hans moppe, eftersom ja inte tagit fram min ännu så skjutsade han mig.

Vi kollade på talang 08 och efter det började vi se på filmerna och hade myspys med ljus och chips, läsk och godis.
Jag höll nästan på att somna till evil eye, inte för att den va tråkig men för att ja va så jävla trött, så efter den så åkte Adam hem och jag gick och bytte om och tvättade av sminket och så sedan gick ja och la mig :)
image40

Idag då, gick upp vid halv 10 efter att väckarklockan ringt ett tag ;)
Jag duschade, sminkade mig, klädde på mig och fixade håret och nu sitter ja här.
Anledningen till att ja e så tidigt uppe för att vara mig så är de för att jag ska följa med min kusin till stallet som jag berättade igår.
Hennes mamma alltså min moster ska passa ett annat barn samtidigt som dom är i stallet så då ska ja vara där så blir det enklare :)
Ja ch ikväll kommer julia och då ska vi ha lite mys och så. Egentligen skulle det bli filmkväll men vi va lite sent ute med att fråga folk så de får bli bara hon och jag :)
menmen nu ska ja sluta skriva och gå och sätta på kaffe :)
puss<33

och tack adam för en underbar kväll du är underbar dom som inte har dig som vänn går verkligen misste om ngt :)<3

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0