Ny bloggare :)

Hejhej a då var de min första dag som bloggare då haha ;)
jag har under en längre tid tänkt att skapa en blogg men har aldrig riktigt kommit så långt att jag gjort de :)
Men idag så tänkte 'men vafan varför inte bara skaffa en'  de e ju bara sluta blogga om jag ångrar mig ;)
A lite om mig själv då. Jag heter jennifer och är 16 år, är singel men trivs med det haha :)
Bor med mamma pappa och syster i ett radhus, bor på två våningar :) Har även en till syster men hon har flyttat hemmifrån. Själv är jag yngst i familjen *suck* jobbigt är de ;)

Vad har jag gjort idag då? ja ska ja va ärlig så inte ett piss egentligen, har legat i soffan och kollat på disney channel, har så ooont i huvudet idag asså.
Det är faktiskt en sak jag gjort. Jag har börjat ta hand om kläderna i min tvättkorg så nu är de bara 3 masniker kvar med mina kläder att tvätta haha ;p fast de e inte ens hälften av mina kläder. Ja som ni märker så är jag shopping beroende haha, det är ju bland de bästa som finns. att få gå i stan och prova massa kläder och sen köpa de man fastnar för. Dock så räcker inte 1050 kr som man får i månaden så långt. Men jag har sökt sommarjobb på gotland på ett strandcafe så får väll hoppas på att jag får det jobbet för ja kmr få ca 20 000 då och de blir de mycket kläder för haha eller vad sägs ;)
Aja trots att det är helg så måste ja faktsitk plugga nu :( usch hatar att plugga! men har mycket prov nästa vecka.
Så ha de så bra pusspuss <33 lägger upp en bild på mig också :)<3

image1

Kommentra
Jag har talat: loveva

jag stör mig långt in i hjärtat på att du avslutar 90% av dina meningar med : :)

lär dig uttrycka dig.

2008-04-06 @ 16:41:04
Jag har talat: jennifer

Om du inte fattat de så är de en glad gubbe och de gör jag hut mycket jag vill så :) :) :) :)

2008-04-06 @ 19:10:51
URL: http://Trejj.blogg.se
Jag har talat: lovehuh?

okej, men du kan inte uttrycka dig på ngt annat sätt, därför måste du skriva smileys.

det är gulligt, det gjorde jag oxå, gjorde

2008-04-06 @ 20:25:07
Jag har talat: Jennifer

Men lilla gubben, vrf skriver du över huvudtaget om du stör dig så mycket på de då? va tyst om de stör dig.. och du verkar ju inte läsa vad ja skriver utan bara hänga upp dig på glada gubbar.. Patetisk. stackare..

2008-04-06 @ 20:34:20
URL: http://trejj.blogg.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0