Mysig kväll :)

Ja igår skulle de ju vart filmkväll men istället så gick jag och julia ut med ville och christian och spelade fotboll :)
Enligt mig och Julia var de iaf kul haha, och enligt dom vet ja itne men hoppas att dom sötnosarna tyckte de va lika kul :)

Jag och Julia kom iaf hem till mig igen vid 10 någon gång. Vi hällde upp cola och chips och sedan så la vi oss i sängen för att kolla på film.
Vi kollade på Halloween 5, den va helt ok fast men blir ju lite irriterad på att han som mördar eller va man ska säga aldrig dör haha, inte ens i slutet ;p
Men de beror ju på att de finns flera halloween filmer efter :)
Vi var ganska så trötta efter den filmen så vi gick och tvättade bort sminket och borstade tänder och så. Sedan så började vi kolla lite på rosa pantern men jag somnade efter ett tag och julia strax efter.

Nu har vi precis ätit frukost och ska göra oss iordning för att åka till Kista, jag ska köpa lite saker som ja ska ha på balen och julia ska köpa present till hennes kusin.
Så de blir en till mysig dag med bästaste Julia! :)
Tack för en underbar kväll igår Julia de måste vi göra flera gånger, och de va ju somsagt städat i mitt rum, rekord! hahaha ;)

pusspuss<3

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0