Lite allt möjligt

Jag orkar inte berätta mer och lägga ut bilder från i fredags för de va fasktiskt en ganska så jobbig dag eftersom jasmine gick runt och va surig men så tur var så blev kvällen lyckad iaf. Eller jag måste lägga ut en bild från mc donalds haha jag trodde inte mina ögon men de står faktiskt aktas våt silikon hahahahha ;) har man lite fantasi så kan de bli riktigt kul ;)

image62


Ja lördan då, vi åkte till landet och när vi kom dit så frös ja som fan så jag la mig på soffan och där blev image60jag liggandes hela kvällen och kollade tv fast vi har bara 1:an, 2:an, 4:an, 6:an och barnkanalem fast de e helst 3:an och 5:an man vill ha haha menmen ;)
På kvällen åt vi grillat kött med ungsbakad potatis och bearneisås mums :D
Sen igår då så frågade mamma om jag ville med på loppis och jag hara loppisatr grymt mycket men jag hatar att ligga på soffan och tråka i flera timmar ännu mer så jag följde med ändå och tro de eller ej men ja hittade två st jätte söta glas för bara 5 kr för båda =D
Sen kom vi tillbaks till landet och då kollade ja på tv i ca 2 timmar och sen skulle vi åka hem och hemma skulle vi egentligen äta kyckling wook men ngn hade käkat upp kycklingen vi hade hemma så pappa åkte och köpte kinamat mums så gott! :D

Idag då, jag började dan med att försova mig haha, sen så när ja väl kom till skolan hade vi NO och sen håltimme i två timmar då jag åkte hem och käkade och efter de så hade vi två stycken lektioner och sen åkte ja till sjukgumnasten (marie) där fick jag akupunktur och sedan gick jag till jakan för att kolla efter present till julia, jag åkte även till sumpan men hittade inget där heller haha.
Jaja pappa ropar att vi ska äta nu så kanske skriver mer senare :)<3

image61

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0