Längtar efter bad :D

Idag hade vi ju nationella matteprov och tro de eller ej men jag tror det gick ganska så bra faktiskt :O
hur gick det för er andra som hade det? :)
Ajuste fett synd om 93:orna som kommer ha no och so med bland nationella :O det skulle jag fan aldrig klara.

Jaja annars har det varit en ganska så vanlig skoldag, förutom på rasten då jag, Tim, Jasmine och Sebbe åkte till donken och köpte glass :) de e så skönt med moppe nu för man behöver inte stanna kvar i skolan på raster utan man hinner faktiskt åka iväg. Jag skjutsade då Jasmine och Tim fick skjutsa Sebbe eftersom de e ngt fel på sebbes moppe tråkigt nog.

Efter skolan så åkte jag hem och sen ner till sjukgymnasten för ja fick en tid idag istället för imorimage59gon eftersom ja ska till kista med jasmine tim och sebbe imorgon och köpa pressent till julia och adam och köpa lite till saker så då skulle ja inte hinna med sjukgymnasten imorgon.
Efter jag vart där iaf så åkte jag hem och tänkte plugga efter OC men då smsar Jasmine och vill träffas och prata lite så jag tar moppen och åker och plockar upp henne sedan åker vi ner till vattnet och sitter och pratar lite. Föresten kolla vad fint de va :O
Aa riktigt mysigt var det iaf, men sen va ja tvungen att åka hem och laga mat innan jag skulle börja plugga.
Så jag lagade mat och åt men sen ville ja bara spy upp allt igen. Jag får så i perioder att ja mår jätte illa när jag ätit och bara vill spy så de e ju lite läskigt men ja gick och la mig en stund så att det skulle gå över och sen tänkte ja precis börja plugga eftersom ja har svenska prov, engelska förhör och so förhör imorgon.
Men när ja precis tänkt att öppna böckerna så smsar Julia och frågar om ja ska med ut på en promenad och inte tackar man väll nej till motion, frisk luft och en underbar julia? nejnej så jag tog på mig ytterkläderna så tog vi en runda. Riktigt skönt faktiskt :) Hoppas att de blir många mysiga promenader med Julia.
Jaja när jag kom tillbaks från våran tur så tänkte ja att nej nu måste ja plugga! Men tror ni de blev något pluggande då? haha nej självklart inte jag satte mig med en kopp kaffe i soffan och kollade på Medium med mamma, och sen satte jag mig här och bloggade.
Så jaja jag antar att jag MÅSTE plugga nu då hahaha.
Menmen ser grymt mycket fram emot imorgon då ja först ska till kista med sötisarna och sen efter det ska ja på fest hos Adam så de ska bli en riktigt skön dag.
pusspuss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0