Kortfattat

Jag ska försöka berätta lite kortfattat om gårdagen ska nämligen åka till landet snart *booooring* men jaja man kan la gör de bästa av saken.
Ja igår så va ja först i skolan till halv tolv sen åkte jag jasmine tim och sebbe till kista men där blev jasmine surig så hon gick ifrån oss så va va där själva ett tag och sen smsade jag julia och frågade om hon kunde komma och det kunde hon så när hon kom skulle vi åka till solna men vi hamna fel och körde runt i en skog i två timmar tills vi kom till ullrikdalsstation och därifrån hittade jag hela vägen :)
Sen va vi där en stund och sen åkte vi snabbt hem och då hade ja en kvart på mig att byta kläder sminka om mig och fixa håret innan ja skulle åka till Adam och jag klarade det ;)
så jag hämtade upp jasmine så åkte vi dit och hade en rolig kväll där med massa vi inte kände och sen vid 23:40  så åkte vi hem igen.

Jaja får lägga in bilder och skriva mer sen för nu måste ja åka
<33

Kommentra
Jag har talat: julia

aldrig att jag åker där igen iaf ;p

2008-04-26 @ 18:16:39
URL: http://juliavonsydow.devote.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0