Hjälp mig! :)

Nu får ni ta och hjälpa här ju ;) kolla i inlägget innan dethär och ge mig tipps till vart man kan köpa sånna! :)

Aja har iaf precis plockat bort de sissta i mitt rum och ska snart åka och möta adam vi ska kolla på film här ikväll :)
Jag var även hos sjukgymnasten idag och fick akupunktur. de va så skönt och jag höll på att slummra till flera ggr haha ;p

På engelskan idag var ja och jasmine jätte duktiga vi gjorde muntliga övningar tsm på engelska och vi pratade engelska HELA tiden :) gud så duktiga vi var :)

Imorgon kanske de blir filmkväll här men får se hur det blir de kanske bara blir en myskväll med julia :)
På dan ska jag iaf åka med min kusin på snart 8 år och vara med henne i stallet, så det ska bli lite kul faktiskt :)

Jaja nu måste ja kila till bussen pusspuss <33

Kommentra
Jag har talat: Jessica

Sött med rosa =)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-18 @ 15:55:55
URL: http://pessicaz.blogg.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0