Hemma :)

image41Ja då va man hemma från en hel dag med Julia i kista :) De e alltid lika kul att vara med den gullungen :)
Jag hittade inga handskar och ingen tiara eller kanske en tiara men ska kolla vidare om ja hittar ngn som e ännu finare :)
Så ngn dag här i veckan så ska jag åka till jakan och kolla om dom har ngt där :)
Och ni kan fortfarande jätte gärna tippsa om ställen där om har vita långa bal handskar eller en vit fjäder boa eller fina tiaror :)
Ni kan även tippsa om fina smycken för det behöver man ju självklart också.
När vi satt på bussen så åkte vi förbi stället där balen ska äga rum och man kan ju säga att utifrån så ser de ju skit tråkigt ut men som sagt man fick se bilder innefrån och då såg det faktiskt väldigt mysigt och fint ut, plus att man får 3 rättersmiddag också :)
image42
Jaja jag hittade somsagt inget men det gjorde julia :) Hon hittade en jätte fin och söt vit klänning som hon ska ha :)
Jag tog aldrig ngn bild när hon hade den på sig för sånt kommer man självklart på efter haha!
Men jag har en bild från bussen påväg hem då hon håller i den så ja tar och lägger ut den här så ni också kan se den. Jätte söt är de :)
Och Julia är såklart också jätte söt :)
Så sånthär måste vi göra oftare gumman för det har varit en jätte mysig helg tillsammans med dig :)
Synd bara att du har pojkvännen borta i nacka för då åker du ju ofta dit på helgerna. Men vi får se till att planera i förväg så att vi kan ha flera mysiga och underbara helger :)

Jaja från de hena till de andra, det doftar bakat i hela huset för pappa håller på att göa hemmagjord pizza :) så himlans gott de har ja längtat efter :)
Och imorgon är det skola igen *suck* inte kul, men nu är de iaf mindre än 2 månader kvar til skolavslutningen fan vad jag längtar alltså :) Och på skolavslutningn kanske jag och några kompisar ska elda upp våra skolböcker haha så kul ska vi ha ;)
Men vafan man går ju ut nian så klart man ska göra det för att fira att man gått klart grundskolan :)

Jaja nu ska ja lämna julias väska och så hon började gå mot mig för ett tag sen så får väll se hur långt ja hinner möta henne haha pusspuss <33

Kommentra
Jag har talat: Craas

Haha *drägel* hemmagjord pizza, de låter as gott, den min mamma gör e oslagbar ... *drägel* hur smakade den? (a)

2008-04-20 @ 19:10:24
URL: http://craash.webblogg.se
Jag har talat: julia

din mupp hahaha vilka fula bilder du lägger ut ;p

2008-04-21 @ 15:00:19
Jag har talat: Jennifer

nejdå du e alltid lika söt :)

2008-04-21 @ 22:43:48
URL: http://trejj.blogg.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0