Håltimme :)

Så då sitter man hemma nu då, har håltimme himla skönt alltså.
Jag ska snart göra en läxa som ja helt hade glömt att ja hade men som sagt ja har över en timme på mig nu så att då kan jag göra den nu.
Innan ja åkte hem från skolan så gick ja in på ica och köpte barnmat som ja ska äta. Ni kanske tänker ööh ookej men ni ska veta att barnmat är faktiskt himlans gott :)
Idag klockan 15.00 så ska jag vara hos min sjukgymnast och ja ska då få akupunktur som ja pratade om innan.
Jag känner mig lite nervös faktiskt men eftersom ja inte är ett dugg rädd för sprutor eller nålar eller liknande saker så ska de nog gå super bra tror jag :)
Får väll åtekomma senare och berätta hur det kändes och så.
Men somsagt hela dagen är uppbokad faktiskt eftersom syrran fyller 18 så vi ska ha släkten här och jag ska busa lite med mina kära kusiner som jag saknat sååå :)
Förut va ja barnvakt åt dom nästan varje helg men de har inte blivit så på senaste så de e ju lite synd men ja tror de kan ha att göra med att ja och camilla brukar vara barnvakt tillsammans så ja tar med mina kusiner och hon tar med sin systerdotter också hittar vi på ngt roligt. Men nu har itne hon haft hand om sin systerdotter på länge och då har de nog bara blivit så att ja itne tagit hand om mina små söta kussar heller så, men de får de bli en ändring på haha saknar ju dom något så otroligt mycket :)

Aa igår så hade jag det riktigt mysigt med mina nya ljus och så, jag skulle kolla på cold case men sen kommer
 jeanette och jessica in till mig (mina store syskon)och frågar om ja vill se en film med dom och de ville ja ju såklart:)
Ajuste innan det så stod Jessica bakom min dörr i mitt rum vilket ja inte hade en aning om så när ja gick in i mitt rum och hon gick fram så skrev ja som faaan ja blev så jävla rädd asså hahaahha ;p
Ni kanske har sett den här reklamen för bonaqua silver eller hur de stavas de e iaf ett vatten där locket från flaskan öppnar sig och sen tar en tugga av päronet som ligger brevid och de skriket som hon tjejen skriker efter ungefär så lät det hahahah ja de va itne snällt alltså.
Menmen sen kollade vi iaf på en skräckfilm och sen sov jag och jessica tillsammans :)


image36image37


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0