freeedag :D

FAN vad skönt äntligen fredag igen :)
Jag orkade inte skrivia igår för ja låg i sängen med en dunkande huvudvärk så de till och med började öma i ansiktet.
Våran ugn gick sönder igår, eller egentligen var de i förregår men så fort man satte på ugnen så gick strömen i hela huset så de slutade med att mamma och pappa åkte och köpte en ny spis för 7000 ;p och sen så fick jag och pappa åka och handla färdigmat och det fick bli från donken eftersom de går fortast och klockan var vid halv 9 och jag hade endast ätit en tallrik flingor på hela dan.
På kvällen kollade ja på tv men mamma och de va typ allt som hände, eller ja städade lite igår också.

Idag så började jag skolan klockan 8:15 och slutade klockan 11:50 våra fredagar är så sköna :)
Jag ska snart gå och göra kaffe för ja e så jävla trött och imorse han ja inte dricka mitt morgon kaffe och då blir ja bara trött och irriterad.
Ska vara hos sjukgymnasten klockan 3 och hoppas jag får en massage då =D som ja fick förra gången:) det skulle vara bra slut på veckan iaf haha..
Ajuste ja hade ju engelska nationella i läs och hörförståelsen förra veckan och tro de eller ej men ja fick VG ;) inte dumt va haha!
Sitter här och funderar på om ja ska gå ut och jogga lite, det är strålande väder men frågan e om ja orkar. Jag får väll helt enkelt ta en kopp kaffe och sen bestämma hur jag gör efter det.
När ja kommer hem från sjukgymnasten så ska jag iallafall dammsuga hela nedervåningen och sen ska ja städa akvariet till peutor a min sköldpadda alltså :)
Men ja kanske skriver mera ikväll för nu ska ja fixa mitt goda kaffe :) pusspuss<3

image10

Kommentra
Jag har talat: daahman

give kaffe:D
har inte druckit kaffe sen igår kväll:o
tyck synd om mej(a)

2008-04-11 @ 14:47:54
URL: http://daahman.blogg.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0