Fett skönt med moppe igen! :)

image54Jag började skolan idag med muntligt nationellt prov i matte och jag tror det gick relativt bra iaf.
Vi hade reflektionsdag alltså så man kan jobba med de man behöver så man inte har några normala lektioner och man får även jobba hemifrån om man vill, jag brukar jobba hemifrån men ida va ja i skolan istället fast fick inte så mycket gjort där för efter provet så skulle jag och jullan ta reda på fakta om koreakriget men vi började kolla min blogg och bilddagbok istället haha ;)
Tim var också med och kollade.image55
Vi började somsagt klockan halv elva idag istället och jag hade glömt säga det till mamma men jag ville ju inte riskera att bli väckt och jag ville inte väcka henne vid 12 igår så jag skrev en söt liten lapp istället haha och hon såg den faktiskt så ja fick en sköön sovmorgon imorse, mamma glömde dock att lägga fram miniräknaren som jag bad om men som tur va så behövde jag den inte idag.
Men imorgon behöver jag den kära miniräknaren för vi ska ha B1:an och B2:an nationella i matte, är ganska så nervös men jag hoppas att det går bra iaf. Vill ju ha mitt VG i matte som jag hade förut men sen så sänkte ja mig till G och nu ligger ja på ett väldigt starkt G och de krävs lite till för mitt VG så ska verkligen kämpa för det :)

Efter skolan så åkte jag hem och tog ut moppen guud så jag har längtat!!!! Sen körde jag hem till Sebbe där jag och Jamsine egentligen skulle plugga men hon låg bara under täcket och klagade på att hon frös så de blev inget pluggande där inte. Sebbe åkte iväg med sin farsa för att fixa något men jag, Emil och Jasmine stannade kvar hos sebbe ändå och vi fick melon och risifrutti av hans lillesyster hon e så söt! :)
Sen höll emil på med ett par solglasögon som dom tagit bort själva glaset på haha ska lägga ut bilder för han såg ut som en proffesor eller något HAHAHA ;p kan lägga ut en 'normal' bild också :)
image56image57image58

Nu ska vi snart äta lax och potatis mums så gott :D sen så ska vi till min gammelfarfar och fira honom han fyller 91 men är ändå fortfarande pigg och kry :)
Jaja nu ropar mamma att vi ska äta så kanske skriver lite mer ikväll om jag orkar :)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Olof Strömqvist

Ja d e skönt men du kan man få en adress?

2008-04-26 @ 08:20:51
URL: http://playahead.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0