Fan vad duktig! =D

Jag kan inte tro de själv så duktig jag vart idag :)
Jag sa ju i förra inlägget att ja va ute och gick med julia i över en timme och när jag ätit hemma med familjen så gick ja och mamma ut och gick och då va vi ute och gick i ca en timme till :D
Fatta vad duktigt! Och itne nog med det sen va ja med julia och spelade basket och vägg också, gud så stolt jag e! :)
på mobilen står det att jag har gått 24 310 steg men ja hade inte på mig mobilen när vi spelade basket eller vägg och när gick/sprang jag mycket också också räknar den somsagt inte alla steg när man går heller så fatta hur många steg ja egentligen tagit :)

Har iaf kommit hem nu och jag vet vilken balklänning jag ska ha :) Det är en rosa fin och sen ska ja köpa vita långa handskar att ha till och en vit boa. Inte nog med det jag ska till glitter och köpa en liten tiara där också :)
Så fin ja kommer vara, och sen anländer ja i en polisbil hahah de e snyggt va ;)
Någon som vet vart de finns att köpa vita långa handskar så tippsa jätte gärna för ja har ingen aning faktsikt.
Dom ska va som på bilden nedan på ett ungefär, ja tror ni förstår vad ja menar för några :)

image39

Och om ni tror att de finns på ngn spec affär så säg den affären också för de e ju bättre att kolla där och hoppas att dom har än att inte kolla så kanske dom har haha :)
jaja tippsa nu alla snälla!!! och kolla gärna lite när ni e i affärer snälla!
puss<333

Kommentra
Jag har talat: Gbg matte

WOW :P massa motion då ju :)

2008-04-17 @ 22:45:12

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0