Dålig på att komma på rubriker ;)

Ja skrev aldrig igår somsagt, men igår var ja och hälsade på X på sjukhuset, lika mysigt som alltid.
Saknar X såå mycket, men X kommer förmodligen få åka hem snart så :)
Ja sen gjorde ja itne så mycket mer förutom att prata med Robin och försöka få honom att förstå att ja ångara saker jag sa och att ja inte vill att vi ska va ovänner. Och att han beryder grymt mycket för mig vilket han inte vill tro på :/ aja få väll se om ja måste leva mitt liv utan min andra halva eller om han kan ge mig en andra chans..

Idag då, dagen började med so och läxförhör vilket jag tror gick väldigt bra eftersom ja skrev mycket som svar kunde dock inte svara på en fråga med de va flera som inte kunde så :)
Ja sen va de idrott hade glömt kläderna precis som i tisdags så jag lånade en tröja av Jasmine och byxor av min idrottslärare haha, jag vill höja mig till VG igen somsagt eftersom ja hade det förut och sänkte mig till G för att ja gick igenom en ganska så jobbig period då ja inprincip sket totalt i skolan.
Sen va det musik och jag klarade musikprovet jätte bra och jag lärde mig mitt nya komp på trummorna.
Dagen rullade på och alla lektioner gick bra, aa eller matten jobbade ja itne på men ändå haha!

Eftersom de va fint väder idag så bestämde sig jag och julia för att ta en promenad efter skolan, vi var ute i över en timme och när ja kollade min stegräknare på mobilen så visar den på 13 497 och då får man tänka på att den inte räknar alla steg och att ja inte har mobilen med mig 24/7 och att dagen inte är slut ännu så idag har jag varit riktigt duktig.
Ajuste på tal om duktig, jag vill ju få lite finare kropp till sommaren så ja tränar ju hemma och går ut och joggar och så och på 6 dagar hade ja gått ner 1 kilo minskat 2 cm i midjan och 1 cm runt låren :) tänk då om ett par veckor vad bra de kommer bli =D  Och våga itne ens säga att ja inte behöver träna och blabla för ja tycker inte ja har fin kropp även fast många säger det så tyst bara ;) haha!

Min bikini har föresten kommit nu =D den satt inte lika bra som jag trodde men den e fortfarande fin och funkar prima så haha!
Nu är de bara vänta tills dan innan valborg då jag och jasmine ska bada för första gången på året som vi gjort dom senste åren :)

puss och hej :)<33

Kommentra
Jag har talat: Anonym

jag måste få följa med er och bada elr tänker ni dissa mig då :O
Snälla (A)

2008-04-17 @ 22:55:05

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0