Ännu en jobbig skoldag.

Har haft ont i huvet sen typ klockan 11 så de är gaanska så jobbigt.
Jag hade no prov idag och jag tror att de gick bra iaf haha, när ja läste igenom frågorna på provet så tänkte ja oh shit dehär kommer gå åt helvete men när ja väl börjat skriva så rann de bara på och de blev ganska så mycket skrivet på varje uppgift så förhoppningsvis blir de e relativt bra betyg på de iaf.
Efter provet så hade vi hemkunskap vi lagade skink paj och efter det så gick vi till träffen (ett ställe i skolan)
ja köpe en jordgubbskaka tror ja de hette, de smakade iaf gott, men sen efter de så blev huvudvärken bara värre och värre trodde nästan ja skulle svimma. Julia min kompis hade också ont i huvet och ja har ganska så bra kontakt med min skolsyster eftersom ja är där ganska så ofta för att hämta tabletter men eftersom ja tog tablett mot huvudvärk igår så visste ja att ja inte skulle gå det idag, men ja frågade om vi fick ligga i sängen som hon har inne i sitt extra rum och de fick vi också fick vi en festis. Aa där låg vi och pratade under en filt i en skön säng och efter ett tag så blev vi lite flummiga framförallt för en tavla som det egentligen bara var massa färg skvätt på men när man kollade närmre såg det ut som något heeeelt annat, ja och sen fortsatte flummet och efter ett tag så slutade de och vi blev riktigt trötta och när ja va 1 sek från att somna kommer vår skolsyster in och säger att det är dax att gå tillbaks till lektionen suck va jobbigt de va, men vi kollade bara på en film på SO och svenskan va de eget arbete så de va inget ansträngande ändå.
Ja de va så min dag såg ut.
Imorgon är vi lediga och guuud så skönt de ska bli att få sova ut =D
Ajuste när ja vaknade imorgon och kollade ut så va min tanke "WTF snööö?" jobbigt va de att se den kalla vita snön ja som hatar snö liksom. Men den har ju smält bort nu och hoppas de blir bra väder imorgon så ja kan gå ut och gå eller jogga :) ska iaf storstäda imorgon :)
Min goda jordgubbskaka :)

image9

Kommentra
Jag har talat: M a m m a . J e s s i c a

Tror dom flesta tycker det ;D tycker nog det själv också faktiskt :)

2008-04-09 @ 22:19:43
URL: http://jyees89.blogg.se
Jag har talat: Alfons/daahman

shit vad den där bakelsen eller vad man ska kalla den såg god ut:D

2008-04-10 @ 13:16:30
URL: http://daahman.blogg.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0