Akupunktur m.m

Ja ska jag berätta hur det var nu då? :)
Alltså de va helt okej de kändes inte när hon stoppade in nålarna men sen när hon snurrade på dom men det var i ca 1 sek bara sen fick jag ligga med dom nålarna i 25 minuter.
Jag hade 2 st i nacken, 1 i pannan, 1 mitt på huvudet och 1 på foten :)
Marie (min sjukgymnast) sa att bivekrningarna av akupunktur är isåfall trötthet och ja de kan jag garantera så jävla trött som ja varit nu alltså. har druckigt fyra koppar kaffe och och fortfarande lika trött :O
Sen kan de ju ha lite med att göra att ja lekt med matilda på 2 år i flera timmar nu.
Hon är så underbart söt och hon går runt och säger: min jennifer, bara min jennifer! haha klart man blir stolt liksom ;)
Jag pratade även med hennes pappa (fredrik) som är polis eftersom jag och en kompis gärna vill åka polisbil till balen. Men han kunde inte den 8 maj då våran bal äger rum :(
Menmen Jennifer e väll bäst ;) så när dom åkt så ringde ja fredrik igen och fråga om han hade någon arbetskamrat som kan ställa upp så han ska kolla upp de också ska han höra av sig till mig.
Annars tror ja de blir en limmo för våran del :)

Idag skulle man ju tända ett ljus i fönstret för lilla Engla, ngn mer än ja som gjorde det?
Det är ju så hemskt det som hänt henne, och de e sjukt att de händer i Dalarna också :O ja mena lugna dalarna där kan man inprincip gå ut och shoppa utan att låsa dörren till lägenheten. Eller ska ja säga att man KUNDE det för som de verkar nu så kommer Dalarna inte vara så lugnt längre.

Idag spelar ju AIK-Hammarby på råsunda matchen började 20.00 och det blev 1-1.
Vet ni hur orolig ja blev när de stod 1-0 till hammarby? Jag har nämligen slagit vad om en sak och om AIK hade förlorat så hade de ju vart lite pinsamt de jag skulle gjort HAHA!
Men ska nog itne slå vad ngt mer iår iaf eftersom AIK verkligen har börjat sitt år dåligt.
Pinsamt ju vafan :/

Aja ha de bäst! <333

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0